четвъртък, 30 декември 2010 г.

Зимна интерпретация на тема Мечо Пух

Поръчка: Двуетажна торта с Мечо Пух на зимна тематика

Вкус: Бял еклер
Поръчител: Мария Илиева (момичето, в чийто блог гостувах преди време)
Повод: Вторият рожден ден на дъщеричката й Мартина
Изпълнител: моя милост


Подробностите:
Мария се беше подсигурила със седмици напред. Даде ми поръчката два месеца предварително, за да е сигурна, че аз ще направя тортата. Изискванията й бяха задължително да присъства Прасчо, защото е любимият герой на Мартина, основният цвят да е червен и сюжетът да е коледен. Не мога да не призная, че първоначално бях в шок как хем да направя тортата червена, хем да пресъздам зимен пейзаж. Зажалвах се на моя скъп съпруг, че съм в творчески запек (извинявам се за думата, но най-точно определя състоянието, в което бях изпаднала), а той с присъщото му спокойствие отсече "Е к'во толкова го мислиш, бе Муцка? Ми то елементарно - прасе, Коледа, червено... Не се ли сещаш?" За миг си представих баталната сцена и тръпки ме побиха. Последваха реплики от рода на "Ти нормален ли си?", а той рече "Нямаш нюх ти за оригиналното!" и се фръцна. Вече бях не само в шок и със запек (припомням - творчески!), но и в съзнанието ми постоянно изскачаше кървавата картина. Да бяхме в Щатите, да прибегна до услугите на семейния психотерапевт, ама в случая нямах друг вариант, освен да се взема в ръце и сама да преборя уплахито (обожавам тая дума) и творческия застой. Както виждате, тортата взе, че се получи - и червенко има, и Прасчо цял целеничък, и сняг на парцали, и коледни мотиви... Много съм доволна от фигурките и особено от Мечо и Прасчо. Все по-добра ставам и все по-нескромна!:)))))








Тъй като рожденият ден се падаше в началото на седмицата, а партито и тортата бяха планирани за уикенда, Мария ме помоли за самата дата да направя едно кексче, естествено, отново с Пачо (така му вика  Марти). Ето го и него.
За ЧРД на Мартина имаше и още една торта, но от картон, която Мария й беше направила. Може да я видите тук. И за мен имаше парченце от нея (това с копченцето и раираната в бяло и червено панделка), в което се криеха любимите ми бонбонки Рафаело. Мария беше изпратила и подаръци за момчетата. Тук е моментът да благодаря на всички ви за прекрасните подаръци, които постоянно ни правите, за безбройните писма, с които ме радвате и трогвате до сълзи, за коледните картички и пожелания, за SMS-те и обажданията послучай празниците. 

Прегръщам ви силно и от сърце ви пожелавам весело посрещане на Новата година и дано тя ни донесе много здраве, радост и късмет! Дано сбъдне най-съкровените ни мечти! Дано сме щастливи, добри, щедри и обичащи!!!! 



6 коментара:

  1. Честита Нова Година Бубе :)Тортата както винаги е прекрасна ( имам съмнения че започвам да се повтарям с думите прекрасна, уникална и идейна- за което се извинявам :)). Пожелавам ти на теб и цялото ти семейство много здраве,щастие и всичко каквото си пожелаете да ви се сбъдне.

    ОтговорИзтриване
  2. Ограничаващите фактори понякога са трамплин за още по-впечатляващи решения. И при Мария споделих колко ми хареса червения етаж. Получила се е блестяща пранично-коледна торта. Но това ти си го знаеш. Исках да те поздравя за Новата година, Бубе, да пожелая здраве и много още такива спиращи дъха идеи и реализации!

    ОтговорИзтриване
  3. Бубе, слава богу, че вместо Пачо не намерих заклано прасе върху тортата, хаха!
    Беше уникално вкусна и красива. Авангардна идея, ама виж как ти стимулирах въображението и колко я харесаха всички:-)
    Успешна Нова година и поздрави на семейството!

    ОтговорИзтриване
  4. Всичките ти торти са страхотни!
    Продължавай да ни радваш с красотите си:))

    ОтговорИзтриване